240,00 zł
Cena regularna:
290,00 zł
205,00 zł
Cena regularna:
230,00 zł
212,00 zł
Cena regularna:
286,00 zł
Wszystkie nasze produkty objęte są dwuletnią gwarancja.
Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura vat) - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 609 339 504.
Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sprzedaz@zawieszalnia.pl lub telefonicznie: +48 609 339 504. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
Pobierz formularz reklamacyjnyZgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu towaru bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny, towar dostarczony w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.
Produkty na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi.
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
Pobierz formularz odstąpienia od umowy
Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.
Wszystkie zwroty i reklamacje prosimy przesyłać na adres:
Synerga Polska Sp. z o.o.